Naslovnica
 
aktivManager Project Management Module
aktivManager PMM je web aplikacija namijenjena planiranju i vođenju raznih vrsta projekata unutar tvrtke koja uz evidenciju projekata i radnih zadataka vezanih uz projekte nudi i mnoge napredne mogućnosti. Ovisno o Vašim potrebama aplikacija omogućava:

  • planiranje i praćenje odvijanja projekata i radnih zadataka na projektima
  • dodjelu radnih zadataka zaposlenicima
  • praćenje realizacije postavljenih rokova i ciljeva
  • planiranje i praćenje stvarnog utroška radnog vremena zaposlenih (pojedinačno ili na nivou cijelih odjela) za pojedine projekte i radne zadatke
  • planiranje i izračun troškova dobavljača i izračun predviđenih ukupnih troškova za svaki radni zadatak ili projekt
  • praćenje stvarnih troškova vezanih uz pojedine zadatke i projekte te usporedbu s planiranim troškovima
  • praćenje zarade na projektima
  • izvještaji za korisnike ovisno o dodijeljenim pravima korisnika
  • mogućnost povezivanja dokumenata s projektima i radnim zadacima ukoliko je aktivManager PMM integriran s aktivManager DMMS
  • visoka prilagodljivost specifičnim korisničkim zahtjevima
aktivManager PMM omogućava praćenje izvođenja planiranih radnih zadataka (projekata) i uvid u rad svakog zaposlenika kako na pojedinom projektu, tako i općenito na svim projektima i time daje uvid u efikasnost i opterećenost svakog zaposlenika.
 
« Prethodna   Sljedeća »